Zapytaj lekarza

1 , 0 3 1 , 1 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Silny ból podbrzusza pomimo stosowania leku Visanne na endometriozę

witam, od trzech miesięcy zazywam lek visanne z powodu podejrzenia endometriozy oraz silnych bólów podbrzusza i miednicy , bóle są czasem tak silne że az trudne do wytrzymania a żadne leki nie pomagają ,zaczelam już czwarte opakowanie visanne ale nie widze poprawy, co pójde do ginekologa to mowi mi za każdym razem to samo zebym brala caly czas ten visanne ale on mi nie pomaga! co mam robic? zmienić lekarza ? jaki lek jest skuteczny przy tak silnych bólach? visanne na razie nie daje efektu
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Czym jest endometrioza?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy