Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy podwyższony poziom potasu może być przyczyną arytmii?

Od pewnego czasu występuje u mnie arytmia serca. Mam zbadany poziom potasu na poziomie 5,12 mmol/l. Czy podwyższony poziom potasu może być przyczyną arytmii ? Informuję, że przyjmuję leki w postaci Bibloc 1,25 mg, Atoris 40 mg. Nigdy przedtem nie miałam arytmii. Mam od zawsze niskie ciśnienie krwi a wartości pulsu bardzo się wahają od 60 uderzeń do 100
KOBIETA, 61 LAT ponad rok temu

Jak wygląda zabieg wszczepienia by-passów?

By-passy, czyli pomosty aortalno-wieńcowe, stosowane są podczas wystąpienia zaawansowanej choroby wieńcowej i w niektórych przypadkach zawału serca. Prof. Andrzej Biederman wyjaśnia, jak wygląda taki zabieg i czy w każdym przypadku ma taki sam przebieg.

Lek. Michał Lenard
80 poziom zaufania

Owszem, wysokie stężenie potasu jak najbardziej może być przyczyną arytmii. Sugeruję wizytę u lekarza rodzinnego, który zleci odpowiednie leki obniżające poziom potasu, a w razie potrzeby skieruje Panią do specjalisty. Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy