Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy stosowanie leków może powodować zanik wzwodu?

Dzień dobry. Przyjmuję leki takie jak: -Tritace, Lercan, Tertensif, -Mozarin, -Asamax. Wzwód mi zanikł całkiem mimo że czuje podniecenie. Zacząłem się onanizować kilka razy dziennie.Dochodzi do wytrysku przy miękkim penisie. Któryś z w/w leków może powodować zanik wzwodu? Mam 40 lat, leki przyjmuje od roku. Bardzo proszę o odpowiedź. Dziękuję i pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA, 41 LAT ponad rok temu

Morwa biała - idealna dla diabetyków i chorych na nerki

Morwa biała została przywieziona do Polski w latach pięćdziesiątych jako przysmak jedwabników. Jednak dopiero po latach doceniono jej zdrowotne właściwości. Wyciąg z owocu morwy działa przeciwbakteryjnie i odrobacza nasz organizm. A picie ekstraktu z liści morwy osłabia tworzenie się neurotoksycznych związków, które odgrywają znaczącą rolę w powstawaniu choroby Alzheimera. Morwa powoduje ograniczenie wchłaniania cukrów ? zmniejsza więc produkcję tłuszczu i odkładanie się tkanki tłuszczowej. Wyrównuje też poziom cukru we krwi, dlatego jest polecana diabetykom. Owoce morwy mają działanie przeciwgorączkowe i moczopędne. Podobnie jak jeżyny zawierają cukry, witaminy i minerały, dlatego warto je pić przy anemii, przeziębieniach, miażdżycy i chorobach nerek.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy