Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Grzybica penisa po stosowaniu antybiotyku

Witam, byłem chory i musiałem przyjmować antybiotyki i dostałem grzybicy penisa. Na początku używałem clotrimazolum ale nie pomagało więc lekarz, przepisał pimafucin, niestety nie pomagało, następnie pimafucort i flumycon, pomogło lecz dostałem tak jakby oparzenia i wyczytałem w internecie żebym kupił żel solcoseryl i smarował, pomogło niestety po tygodniu wyskoczyły mi dziwne białe plamki na żołędzi, co to może być zapodaj.net/7d1a90487218b.jpg.html; zapodaj.net/18721b6d6d06c.jpg.html
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy