Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Inhibitory pompy protonowej na nadżerkę żołądka i refluks żółciowy

Witam, od 3 miesiecy stosuję inhibitory pompy protonowej na nadżerke żoładka i refluks żólciowy. Od paru dni bolą mnie uszy, czuję jakby ucisk, zdażyły się też zawroty głowy, czy moze to byc spowodowane tak długim przyjmowaniem leków z tej grupy, dawka 60 na dzień, morfologia i ob w porządku.
KOBIETA, 34 LAT ponad rok temu

Wskazania do gastroskopii

Gastroskopia to badanie, które służy ocenie stanu układu pokarmowego. Czy wiesz, jakie są wskazania do wykonania tego zabiegu? Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Dr n. med. Wojciech Kawiorski
Dr n. med. Wojciech Kawiorski Chirurg

Szanowna Pani - dawka PPI, którą Pani przyjmuje jest bardzo wysoka. Poza tym to nie jest lek, którym leczy się refluksalakiczny(żółciowy). Proponuję zmniejszyć dawkę PPI do 40 mg, objawy uboczne powinny minąć. Proszę również udać sie do doświadczonego gastrologa celem korekty leczenia.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt internetowy: ZnanayLekarz.pl – Tam znajdzie Pani wszystkie informacje kontaktowe.
Pozdrawiam, Dr n. med. Wojciech Kawiorski, Specjalista Chirurg Ogólny, Chirurg Gastroenterologiczny, Chirurg Onkologiczny, Proktolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy