Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak łączyć Amlopin podczas leczenia nadciśnienia?

Witam Od 2018 biorę leki na nadciśnienie Amlopin 5 mg było wszystko ok jakiś czas temu ciśnienie zaczęło skakać 160/99 178 /100 Po wizycie u lekarza zmieniono lek na valsakor 80 mg posiłku dniach stosowania zaczęło piszczeć w uszach i od czasu do czasu ciśnienie wzrastało 150/88 160 /90 i tylko wieczorem Po następnej wizycie dodano następny lek Lercan 10 mg i ciśnienie mam 110/70 125 /75 puls 55-68 ale piszczenie narasta Pytanie czy mage stosować Amlopin 5 i lercan 10 bo te piszczenie to chyba po valsakorze Laryngologiczne nic nie stwierdzono proszę o poradę
MĘŻCZYZNA, 58 LAT 12 miesięcy temu

Cukrzyca a nadciśnienie

Cukrzyca to poważna choroba, który wpływa niekorzystnie na funkcjonowanie całego organizmu. A jak ta choroba działa na ciśnienie? Obejrzyj film i dowiedz się tego.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy