Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak odstawić leki antyhistaminowe, żeby nie czuć skutków ubocznych?

Jak odstawić leki antyhistaminowe, a dokładnie allertec? Zażywam go już kilka lat. Jak ma wyglądać odstawienie, stopniowo czy po prostu przestać zażywać i ewentualnie czym można złagodzić skutki? Gdy próbuję odstawić swędzi mnie całe ciało..
KOBIETA, 31 LAT 8 miesięcy temu

Jedzenie może zwiększać ryzyko alergii! Zobacz, na co uważać

Dietetyk kliniczny Iwona Wierzbicka mówi o tym, jakie produkty spożywcze mogą wywoływać alergie. Ryzykowne mogą być: jaja, kolorowe barwniki spożywcze i produkty paczkowane zawierające glutaminian sodu wywołujący reakcje alergiczne. Oprócz tego warzywa takie, jak bakłażany, papryka, pomidory czy ziemniaki przyczyniają się do rozszczelnienia jelita, co może wywołać róznego rodzaju alergie.

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza dermatologa. Jeśli będzie taka potrzeba zleci wykonanie badań dodatkowych. Następnie będzie mógł postawić diagnozę oraz wdrożyć odpowiednie leczenie. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia.



www.lenartowiczclinic.pl

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy