Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Katar po kuracji antybiotykiem

Bylam z synem we wtorek u pediatru z stanem podgoraczkowym i mokrym kadzlem . Pani doktor badajac syna stwierdzila ze osluchowo czysty zaczerwienione gardlo i mokry kaszel stan podgoraczkowy . przepisala nam sumamed forte 1x3ml sinecod 10 kropli na noc , ibum na zbicie temperatury calcium 2x2ml i neosine 3x2.5ml . wszystko bylo pieknie kaszel nie byl na tyle dokuczliwy przed antybiotykiem ale dzis rano obudzil sie z katarem kaszel czesciej niz wczesniej . Dostal juz 4 dawke antybiotyku i wszystkie syropy wedlug zalecenia wiec moje pytanie brzmi skad wzial sie katar skoro syn przed antybiotykiem nie mial ? Czy mozliwe jest to ze antybiotyk nie dziala ?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Oburęczne dzieci bardziej nadpobudliwe?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy