Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Lorista a wysokie ciśnienie

Witam serdecznie. Mam nadciśnienie tętnicze. Biorę każdego ranka jedną tabletkę Lorista 50 miligramów, który przepisał mi mój lekarz. Zdarzyło mi się pod wpływem stresu, że miałam skoki ciśnienia na przykład wczoraj 164/110. Czy wtedy mogę wziąć kolejną tabletkę czy lepiej wtedy pić herbatki ziołowe i naturalne leki obniżające ciśnienie? Krótko mówiąc, czy jak się gorzej poczuje to mogę zwiększyć dawkę czy jest to stanowczo zabronione? Czy Lorista ma jakieś skutki uboczne, o których nie ma w ulotce? Czy wpływa jakoś negatywnie na inne części ciała? A w ogóle czy Lorista ma jakieś zamienniki, albo coś co mozna dołożyć właśnie jak się zdenerwuje i to ciśnienie mi skoczy. Czy od razu do szpitala albo lekarza powinnam jechać? Będę bardzo szczęśliwa jak mi ktoś powie coś mądrego na ten temat. Dziękuję i pozdrawiam.
KOBIETA, 57 LAT ponad rok temu

Skutki nadciśnienia tętniczego

Brak podjęcia działań leczniczych w związku z wystąpieniem nadciśnienia tętniczego może powodować nieodwracalne i ciężkie powikłania. Nie należy bagatelizować wystąpienia zbyt dużego ciśnienia ? z jakich powodów, wyjaśnia dr Piotr Gryglas.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy