Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nasilony trądzik po zaniku miesiączki

Witam,5 lat chorowałam na anoreksje-bulimiczną, w trakcie choroby zanikła mi miesiączka na ok 9 miesięcy. Po jakimś czasie znowu zaczęlam miesiączkować. Potem pojawił się tradzik z którym męcze sie do dziś ( od 3 lat ). Jesli chodzi o Anoreksje i bulimie jestem już zdrowa. Miesiączkuje, raczej regularnie. Tradzik jednak nie ustaje. Moje pytanie brzmi co może być przyczyną mojego tradziku? czy może on miec podłoże hormonalne? bardzo proszę o pomoc !
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Czym charakteryzuje się trądzik różowaty?

Trądzik to nie tylko krostki, które pojawiają się podczas okresu dojrzewania. Może on przybierać również inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się, czym charakteryzuje się trądzik różowaty.

Witam proszę zacząć wizytę od konsultacji u lekarza medycyny estetycznej , bądź dermatologa. Skóra zostanie dokładnie obejrzana i zbadana, zostaną dobrane jak najodpowiedniejsze metody leczenia. Najskuteczniejszą metodą na blizny i trądzik jest zastosowanie peelingów medycznych w połączeniu z lekami do stosowania na skórę odpowiednio dobranymi do stanu skóry.
Można wykonać badania helicobacter pylori, badania na posiew bakteriologiczny oraz odwiedzić dobrego dermatologa, który dobierze terapię lekową doustną oraz preparaty do smarowania na skórę.


Serdecznie zapraszam na konsultację.

www.medestetica.com.pl

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy