Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niskie tętno i uczucie zatkanego płuca

Witam od kilku dni zauwazylem ze mam bardzo niskie tetno ok 44-46 uderzen na minute. Zazywam beto25zk oraz prestarium 10mg. Poniewaz zawsze mialem podwyzszone cisnienie teraz cisnienie jest w normie tylko ten puls no i rozne dolegliwosci w klatce czasami uczuvie zatkania jakby pluca czy czegos. Uczucie guli w gardle ktora chce przelknac a nie moge i wtedy nasila sie bol w klatce plecach i lewej rece jakby ta gola mi przepływa przez żyły zatykajac je. Do tego czasem niewyczuwalne tetno jakby 0
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Czym jest stymulator serca?

Do pobudzenia pracy serca może zostać wykorzystany stymulator pracy serca. Prof. Andrzej Biederman opowiada, na czym polega jego działanie oraz dla kogo to urządzenie jest przeznaczone.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane tętno jest konsekwencją stosowania preparatu Beto ZK. Tym nie powinien się Pan zatem niepokoić. Pozostałe dolegliwości wymagają bezpośredniej kontroli lekarskiej. Proszę zatem porozmawiać o tym z lekarzem podczas najbliższej wizyty.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy