Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Objawy pozapiramidowe po ostawieniu Serdolectu

Niedawno odstawiłam serdolect , który powodował u mnie objawy pozapiramidowe. Jaki czas po odstawienu leku będą one jeszcze występować ?
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Jak przekonać osobę z depresją do wizyty u psychiatry?

Depresja to choroba cywilizacyjna. Wciąż jednak nie jest to dobrze znana choroba. Obejrzyj film i poszerz swoją wiedzę o depresji. Dowiedz się, jak przekonać osobę z depresją do wizyty u specjalisty.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Jeżeli objawy nadal się utrzymują Proszę koniecznie udać się do lekarza prowadzącego leczenie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy