Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawienie tabletek a krwawienie w połowie cyklu

W połowie cyklu zaczęło się krwawienie , ok 15 dnia, po wizycie u gg , wówczas endometrium osiągnęło grubość 13mm. Zacżęłam wówczas brać tabletki hormonalne. Po dwóch -trzech dniach krwawienie ustąpiło. Dziś jest dzień , gdy powinnam dostać okres i nie dostałam . Brzuch nabrzmiały. I nie wiem co ma robić , czy odstawić tabletki ?
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Nie wiem czy cykle u Pani zawsze mają 15 dni? Być może krwawienie które Pani miała było krwawieniem okołoowulacyjnym. Jeśli nie ma miesiączki po odstawieniu tabletek proszę wykonać test ciążowy i zgłosic sie do ginekologa w celu ustalenia dalszego postępowania.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0

Trudno odpowiedzieć na Pani pytanie ponieważ brak jest informacji jakie tabletki Pani przyjmuje, jakie było wskazanie do podania hormonów.

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy