Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Pieczenie twarzy po udarze niedokrwiennym

Mąż jest 4 m-ce po udarze niedokrwiennym lewostronnym (niedowład prawostronny) , ciągle piecze go stopa i twarz, lek Axolan złagodził dolegliwości, ale wystąpiło uczulenie. Czy lek mógł wejść w reakcję z innymi lekami(tertensif, bisopromerck, inhibace, cavinton, lucetam, xarelto, polprazol) i czy ewentualnie można go zastąpić czymś równie skutecznym. Dlaczego pieczenie i ból utrzymują się tak długo?
MĘŻCZYZNA, 60 LAT ponad rok temu

Przyczyny udaru mózgu

Udar mózgu stanowi 80 proc. wszystkich udarów i jest jednym z powikłań zatorowych chorób serca. Będąc główną przyczyną niesprawności osób po 40 roku życia, stanowi trzecią w kolejności przyczynę zgonów. O przyczynach powstawania udaru mózgu, opowiada prof. Janina Stępińska, kardiolog.

Może to nietypowa neuralgia nerwu trójszilenego (do ewentualnej glicerolizy zwoju Gassera)

Doświadczony neurolog i neurochirurg.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy