Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia zamiast miesiączki po zastrzyku Ovitrelle

Plamienia zamiast miesiączki po zastrzyku Ovitrelle. Witam, mam 30 lat i od 17 miesięcy z mężem staramy się o dziecko. Mam zdiagnozowane PCOS i przez 15 miesięcy przyjmowałam Duphaston, bez niego cykle miałam bardzo nieregularne, przed kuracją Duphastonem miesiączki nie miałam nawet 4 miesiące. Od miesiąca nie biorę Duphastonu, ale jestem za to po kuracji Clomid zastrzyk Ovitrelle. Spodziewana miesiączka wypadała 25 lutego (28 dzień cyklu), lecz zamiast niej pojawiły się skąpe plamienia brunatne plus trochę krwi. 30 dc lekarz zalecił badanie krwi, które wykazało, że to nie jest moja prawdziwa miesiączka, zalecił by czekać na dużą ilość krwi. 31 dc plamienia się skończyły, a miesiączki nadal brak. Dodam, że po Clomid miałam monitorowanie, gdzie lekarz potwierdził, że jest pęcherzyk dominujący i po 2 dniach przyjęłam zastrzyk Ovitrelle. Czy zastrzyk Ovitrelle nie spowodował pęknięcia pęcherzyka przez co mój cykl jest bezowulacyjny? Czy na obecną chwilę mogę poprosić lekarza, by wywoływać okres Duphastonem? Czy po zastrzyku Ovitrelle zawsze jest owulacja? I ostatnie pytanie, może nie mądre, ale przez to wszystko mnie męczy, czy miesiączka zawsze jest po owulacji? Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Najlepszy moment na zajście w ciążę

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy