Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy gastryczne a odstawienie antykoncepcji hormonalnej

Witam z powodów ciągłych infekcji moczowych płciowych i jelit musiałam przerwać stosowanie tabletek antykoncepcyjnych tylko w czasie przyjmowania tabletek placebo mijały mi wszelkie objawy wiec razem z lekarzem podjęłam decyzję o odstawieniu wszystkie dolegliwości minęły. Jestem w osmioletnim związku wiec antykoncepcja jest mi niezbędna nie planujemy dzieci raczej wcale jaki rodzaj antykoncepcji będzie najbezpieczniejszy dla mnie dodam również ze cierpię na bardzo wysokie tętno, błagam o pomoc.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy