Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Regeneracja wątroby po stosowaniu Torvalipinu

Witam Znalazłem Anticholesteran Monakolina K z czerwonego ryżu podobno dba o prawidłowy poziom cholesterolu co Pan myśli o tym naturalnym leku. Czy moje wyniki były mocno zawyżone? ALT 68 AST 45 GGTP 129 i oznaczają że mam podniszczoną wątrobę przez stosowanie Torvalipinu. Co Pan poleca na regenerację wątroby. Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 38 LAT ponad rok temu

Wpływ leków na wątrobę

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Nie ma wiarygodnych badań dotyczących tego preparatu. Przy właściwym dbaniu o wątrobę ważna jest odpowiednia dieta - http://portal.abczdrowie.pl/dieta-watrobowa-jadlopspis . Warto również zastosować jeden z suplementów dostępnych w aptece.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy