Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Silny ból ucha a poporodowe zapalenie tarczycy

Dzień dobry, W zeszłym tygodniu dowiedziałam się, że mam poporodowe zapalenie tarczycy, endokrynolog przepisał mi leki, ale nie zaczęlam ich stosować, bo muszę odstawić dziecko od piersi, a mam z tym problem. Dzisiaj obudziłam się z potwornym bólem ucha, czy moze mieć to związek z tarczycą. Czy mogę stosować lek Dicortineff przy karmieniu?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Ból ucha nie ma związku ze schorzeniami tarczycy. Proszę nie stosować Dicortineffu bez oceny otoskopowej ucha, przynajmniej przez lekarza POZ.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy