Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skoki ciśnienia przy niskim cisnieniu

Od kilku lat zażywam rytmonorm bisocard tamoxifen. Mam przepisany rownież lecalpin ale ciśnienie mam w ciagu dnia 90/60, a nawet 80/60 wiec nie biorę leku. Ale często nad ranem ok. Godz. 4 budzą mnie zawroty głowy, wymioty a ciśnienie jest 180/95 takie ataki mam ok. 4razy w miesiącu.czy jest taki lek który obniża tylko wysokie ciśnienie .boje sie brać lek przy takim niskim ciśnieniu
KOBIETA, 69 LAT ponad rok temu

Dlaczego warto mierzyć ciśnienie?

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

konieczne jest zmodyfikowanie leczenia. proszę koniecznie udac sie do lekarza rodzinnego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy