Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie antybiotyków a opóźnienie miesiączki

witam. moja dziewczyna ma 18 lat, ostatniego okresu dostała 30 listopada, wczesniej 31 pazdziernika, i wczesniej miała troche szybciej. Więc prawdopodobnie ma jeszcze nieregularne cykle. Teraz powinna dostać miesiączke 30-31 grudnia. jednak dzisiaj jest 3 i okresu nie ma. Ok. 2 tygodnie temu zachorowała na angine, gorączkowała, brała antybiotyk kilka dni, odstawiła go jakies 2-3 dni temu. Czy to może być przyczyna opozniającego sie okresu? Kiedyś brała antybiotyk i okres przyszedł normalnie.
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Po wykluczeniu ciąży wskazana diagnostyka zaburzeń hormonalnych.

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy