Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie leku przeciwdepresyjnego i leków ułatwiających zasypianie a wyniki morfologii krwi

Od roku zażywam lek przeciwdepresyjny ESCITIL oraz SIGNOPAM a dorywczo również ESTAZOLAM ze względu na trudności w zasypianiu. Czy powyższe leki mogą być powodem pogorszenia się moich wyników z badania morfologii krwi. Mam przekroczoną normę leukocytów,Bardzo wzrósł poziom cholesterolu do 224,10 mg/dl, HDL 47,9 a LDL 151 . Zażywam też lek na obniżenie cholesterolu a mimo wszystko cholesterol się zwiększył. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 64 LAT ponad rok temu

Badania krwi - hematokryt

Oznaczanie hematokrytów to badanie objętości osocza do objętości komórkowych głownie krwinek czerwonych (erytrocytów). Jednym z objawów wzrostu HCT jest nadkrwistość . Więcej o HCT opowie lekarz Łukasz Kowalski.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam, teoretycznie jest to możliwe, jednakże zalecałbym analizę problemu razem z lekarzem prowadzącym. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy