Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stymulator z powodu bloku AV oraz SSS

Mam 61 lat. Mam stymulator z powodu bloku AV oraz SSS. Jeste stale na lekach /Bataloc 250mg. Digoxin,Asuppro20. Przez jakiś czas brałam Iporel ale z powodu bólu brzucha i zaparc odstawiłam. Brałam Amlozek ale puchły nogi a cisn. miałam książk .Moje cisnienie jest kontrolowane. Wzrasta w przypadku arytmii lub bólu serca. Jednak często wieczorem moje ciśnienie rozkurczowe jest za wysokie bo /- 100. Czy to prawda, że jest to odznaką, że serce sobie nie radzi? Mam również chorą tarczyce.
KOBIETA, 61 LAT ponad rok temu

Wysiłek fizyczny a choroby serca

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy