Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne i ból nóg

Dzień dobry, czy to możliwe, aby wraz z zażyciem pierwszej tabletki antykoncepcyjnej rozpoczął się ból nóg? Czy to nie za wcześnie? Ból utrzymuje się do tej pory, aktualnie jestem w trakcie siedmiodniowej przerwy. Nie miałam wykonywanych badań, jednak nie znajduje się w grupie ryzyka - nie palę papierosów, prowadzę zdrowy tryb życia, nikt z mojej rodziny nie miał nigdy problemów z zakrzepicą. Czy te objawy powinnam przypisywać tabletkom? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Posiadanie dzieci przy WZW

Dla kobiety w ciąży każdy problem zdrowotny może być niebezpieczny. A wirusowe zapalenie wątroby brzmi groźnie. Czy wobec tego kobieta z wzw może zajść w ciążę?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy