Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Złe samopoczucie w trakcie przyjmowania drugiej połowy tabletek Yasminelle

Dzień dobry! Przyjmuję w tej chwili drugie opakowanie Yasminelli (wcześniej przez pół roku Kontracept- zmieniony z powodu silnych skutków ubocznych). Zauważyłam, że do połowy opakowania wszystko jest ok, czuję się dobrze, a w trakcie brania 11 i kolejnej tabletki aż do końca źle się czuję. Mam mdłości, wymioty, zawroty głowy, często boli mnie głowa. Co może być tego przyczyną? Gdzie szukać jakiegoś rozwiązania? Proszę o pomoc.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Posiadanie dzieci przy WZW

Dla kobiety w ciąży każdy problem zdrowotny może być niebezpieczny. A wirusowe zapalenie wątroby brzmi groźnie. Czy wobec tego kobieta z wzw może zajść w ciążę?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy