Antykoncepcja doustna a prawdopodobieństwo ciąży

Witam :) Mam 19 lat i od 3 tygodni stosuję antykoncepcję doustną . Stosuję tabletki Teenia. dziś jest 14 dzień stosowania przeze mnie tabletek, brałam regularnie, współżyłam z chłopakiem i dziś rano dostałam plamienie.. jasnobrązowe, bez krwi.. Czytałam w ulotce że może występować krwawienie ale wolałam się upewnić czy to normalne , chyba do zajścia w ciążę przy opisanym przeze mnie rzypadku chyba też nie ma możliwości ? Z góry dziekuję za odpowiedz
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W pierwszych miesiącach stosowania antykoncepcji hormonalnej mogą występować działania niepożądane w postaci dodatkowych plamień. Podczas stosowania każdego rodzaju antykoncepcji może dojść do wystąpienia niechcianej ciąży. Niemniej jednak w przypadku regularnego stosowania tabletek ryzyko ciąży jest bardzo niewielkie. Jeśli dolegliwości nie ustąpią w najbliższym czasie lub ulegną nasileniu to konieczna będzie wizyta u specjalisty ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty