Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból i pieczenie pochwy podczas stosunku i plamienia po odstawieniu plastrów antykoncepcyjnych

Witam . 2 miesiace temu zakończyłam antykoncepcje hormonalna (plastry) bralam 6 lat.(po odstawnieniu mialam normalny okres) Teraz dostalam dziwnych plamien raz sa ciemne raz jasne odczuwam bol i pieczenie pochwy oraz warg sromowych podczas stosunku a po stosunku odczuwam jeszcze wiekszy bol aby sobie pomoc smaruje wargi sudokremem i biore iladian direct ale jak narazie to nic mi nie pomaga wybieram sie do ginekologa ale nim pojde na umówiona wizyte to musze jeszcze poczekc bardzo prosze o odp.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane dolegliwości mogą być spowodowane infekcją dróg rodnych. Nie można wykluczyć innego podłoża dolegliwości. Wizyta u specjalisty ginekologa wydaje się być rozsądnym postępowaniem.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy