Zapytaj lekarza

7 1 6 , 5 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle głowy i krwawienie bez skrzepów

Witam Okres zakończył mi się 20/11 i tego dnia kochalam sie z chlopakiem Uzylismy prezerwatywy ale nie bylam do konca pewna czy wszystko bylo ok i zdecydowalam sie przyjac 2*4 tabletki microgynon dla pewnosci. Dzisiaj po przebudzeniu mialam krwawienie jak miesiaczkowe tyle ze bez skrzepow i lekki bol glowy Czy moze to byc wczesny objaw ciazy czy powiklania po tabletkach ? Pozdrawiam Aga
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Zapłodnienie

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Bardziej prawdopodobne wydaje się powikłanie po tabletkach.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy