Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesne miesiączkowanie i stosowanie tabletek antykoncepcyjnych

Od roku stosuję tabl. anty Naraya +. Zaczęłam je zażywać ze względu na bardzo bolesne miesiączki. Jeśli chodzi o ten problem, tabl. spisały się idealnie- bóle zdecydowanie zmniejszyły się, a krwawienie jest bardzo niewielkie- bardziej przypomina plamienie. Zaobserwowałam jednak, że w 1 dniu krwawienia (4 dzień "placebo") mam objawy depresji. Nie wiem czy to od pigułek, czy może na prawdę mam problemy z psychiką? Dodam, ze fatalny nastrój mija po dobie/dwóch, czyli po rozpoczęciu nowego blistra.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Czasem zdarza się, że w czasie przerwy czy też stosowania tabletek placebo pojawiają się rozmaite dolegliwości, w tym również objawy depresji. Takie objawy mogą też występować w czasie stosowania tabletek.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy