Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 1 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesne miesiączkowanie oraz wymioty

Witam . Mam pytanie dotyczace miesiaczki. Mam strasznie bolesne miesiaczki . Najgorsze sa pierwsze dwa dni . Nie moge sie ruszyc dochodza do tego czasem wymioty oraz taki bol ze nie moge stanac na nogi. Bylam u ginekologa dostalam jakies tabletki ale nie pomagaly pozniej z nich zrezygnowalam poniewaz byly polaczone z antykoncepcja a ja jestem przeciwniczka tego typu tabletek.nie raz bralam jakies tabletki przeciwbolowe ale lipa dalej jest. Prosze o pomoc..
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W celu złagodzenia objawów proszę stosować środki przeciwbólowe oraz rozkurczowe dostępne w aptece bez recepty. W przypadku braku poprawy konieczna będzie ponowna wizyta u ginekologa, który wdroży odpowiednie postępowanie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy