Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak krwawienia w siedmiodniowej przerwie

Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy w czasie 7dniowej przerwy tabletek antykoncepcyjnych moze NIE WYSTAPIC krwawienie? ( jest to moje pierwsze opakowanie w zyciu ) tabletki bralam prawidlowo , dzis ostatni dzień przerwy a krwawienia jak nie było tak nie ma, jutro zaczynam drugie opakowanie , czy mam się czego obawiać? jedyne co wystapiło podczas tej przerwy to lekkie brazowawe plamy ( jakby skrzepy ) na wkładce doslownie przez niecałe dwa dni i to bardzo bardzo malutko. Prosze o pomoc
ponad rok temu

Czego unikać w ciąży?

Ciąża to wyjątkowy czas w życiu kobiety. Właśnie wtedy powinna ona szczególnie dbać o swoje zdrowie i samopoczucie. Obejrzyj film i dowiedz się, czego powinna unikać kobieta w stanie błogosławionym.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Jednorazowy brak krwawienia z odstawienia nie jest patologią oraz nie powinien być powodem do niepokoju. Niemniej jednak warto wykonać test ciążowy. W razie wątpliwości proszę skonsultować się ze specjalistą ginekologiem.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy