Zapytaj lekarza

1 , 0 3 7 , 3 0 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki od kilku miesięcy

Witam mam problem ostatni raz okres miała w czerwcu , i do tej pory nic byłam u ginekologa i nie jestem w ciąży ,dlaczego tyle czasu nie mam tego okresu jak niby wszystko jest w porządku ? przepisała mi tabletki antykoncepcyjne ale moge je zażyć dopiero jak dostane miesiączkę , a jak zażyje je wcześniej to po niech normalnie powinam dostać okres ? Błagam pomocy
KOBIETA ponad rok temu

Bóle porodowe

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Podczas stosowania antykoncepcji miesiączki nie występują a jedynie tzw. krwawienie z odstawienia.
Przed rozpoczęciem stosowania antykoncepcji hormonalnej, z powodu zaniku miesiączki wskazana jest wizyta u lekarza ginekologa-endokrynologa - należy wykluczyć zaburzenia hormonalne.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy