Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak okresu po zastosowaniu tabletki Escapelle

Witam, a więc tak uprawiałem seks ze swoją dziewczyną dokładnie w 20 dniu po okresie więc z naszych obliczeń wynika, że były to dni niepłodne, pękła nam prezerwatywa ale wytrysk nastapił na zewnątrz. Dodatkowo dziewczyna 19 godzin po stosunku wzięła tabletkę Escapelle ale spóźnia jej się okres... jaka jest szansa zajścia w ciąże w takim przypadku?
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Niewielka, choć nie można całkowicie wykluczyć możliwości zapłodnienia. Owulacja może się przesuną z powodu czynników takich jak stres, przemęczenie, przeziębienie lub osłabienie, itd., a zażycie tabletki Escapelle nie gwarantuje 100% skuteczności. Jednak skutkiem ubocznym w/w leku jest opóźnienie krwawienia miesiączkowego. Proszę wykonać test ciążowy - będzie to najlepszy sposób weryfikacji sytuacji. Jeśli miesiączka nie pojawi się przez dłuższy czas (>7 dni) należy zgłosić się do ginekologa na kontrolę.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy