Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe plamienie na 8 dni przed miesiączką

Witam.pisze gdyż ostatnio pojawiło mi się brązowe plamienie a okres mam mieć za 8 dni.co możne być przyczynom tych plamień??
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Aborcja

Aborcja to kontrowersyjne zagadnienie. Wiele osób chciałoby ją zalegalizować, jednak polskie prawo tego nie dopuszcza. O aborcji wypowiada się prof. Krzysztof Czajkowski.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Przyczyn może być wiele, konieczne badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proponuję udać się do lekarza ginekologa. Być może konieczne będzie wykonanie badań hormonalnych.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy