Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co mogą oznaczać ból podbrzusza i brązowe plamienie w czasie stosowania krążków Nuvaring?

Witam. Jestem 35 letnia kobieta. Od kilku dobrych lat uzywam krazkow Nuvaring. Od samego poczatku bylam i jestem z nich bardzo zadowolona. Ostatnio jednak przytrafilo mi sie cos dziwnego poraz pierwszy. Dokladnie na tydzien przed miesiaczka, majac jeszcze krazek w pochwie wystąpiło brazowe plamienie... znikome fo obfitego... poniewaz plamienie bylo duze wyjelam krazek 4 dni wczesniej. Nigdy wczesniej nie mialam zadnych plamien a na pewno nie kirzystajac z krazka. Przy plamieniu wystepowal bol w podbrzuszu. Jestem tuz po okresie i krwawienie wczoraj ustapilo ale fzis odczuwam nieprzyjemby taki ciagnacy bol w pochwie (jak przy onitym okresie) promieniujacy niekuedy do odbytu. Troche sie martwie tymi objawami. Nie eiem czy to przydatne ale miesiac temu bralam Amoksycyline na chorego zeba i w ciagu 2tyg schudlam 4 kg.... nie wiem juz z czym to wszystko wiazac. Bardzo prosze o porade.. o czym moga swiadczyc takue objawy i anomalia? Z gory dziekuje i pozdrawiam. Justyna
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Aborcja

Aborcja to kontrowersyjne zagadnienie. Wiele osób chciałoby ją zalegalizować, jednak polskie prawo tego nie dopuszcza. O aborcji wypowiada się prof. Krzysztof Czajkowski.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy