Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może być przyczyną takiego szybkiego wzrostu bilirubiny?

Witam. Mama jest w trakcie leczenia na oddziale gastrologii oraz onkologii z powodu przezutowego raka wątroby. W ostatnim czasie mama była na oddziale gastrologii z podowu wymiany protezy dróg żółciowych. W krótkim czasie spadł poziom bilirubiny. Lecz mama po upływie dwóch tygodni znów zaczyna robić się żółta, poziom bilirubiny podwyższony. Co może być przyczyną że w tak szybkim tempie znów wzrasta poziom bilirubiny choć był wykonany nowy drenaż dróg żółciowych. Dodam że od miesiąca mama nie może przyjąć chemii z powodu podwyższonej bilirubiny.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Rola kampanii edukacyjnych w leczeniu raka piersi

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy