Co oznaczają te mrowienia głowy?

Witam serdecznie , mam problem Witam serdecznie , mam problem od 2 miesięcy czuję ciągłe mrowienia głowy ,raz za uchem raz czoło raz tył czasami czubek głowy , czasami opasanie głowy, byłem u neurolog Pani kazała zrobić MR głowy , zrobiłem MR w rezonansie otwartym bez kontrastu wynik wyszedł „ Badanie wykonano w trzech płaszczyznach w czasach T1, T2-zależnych FLAIR , T2 bez podania środka kontrastowego badanie przeglądowe, Podkorowo obustronnie pojedyncze punktowe ogniska gliozy naczyniopochodnej , poza tym mózgowie bez zmian ogniskowych , Przestrzeń podpajęczynówkowa prawidłowej szerokości. Układ komorowo symetryczny , nieposzerzony , nieprzemieszony .Struktury tylnego dołu czaszki bez zmian w badaniu MR. Pogrubiała śluzówka sitowia. Następnie od miesięcy czytam o guzach i innych chorobach co może się ze mną dać dałem płytę innemu radiologii do opisania opisał to samo. Byłem u Pani neurolog przeglądała płytę też mówi że według niej jest dobrze, przepisała mi lek Seronil 20 rano biorę go od tygodnia ale nic nie pomaga nadal czuje straszny niepokój przed choroba oraz ciągłe mrowienia głowy w różnych miejscach można powiedzieć że w różnych częściach glowy ,,, co mogę zrobić aby się dowiedzieć do mi jest. ? bardzo proszę o pomoc
MĘŻCZYZNA, 35 LAT około miesiąca temu

Czy autyzm jest wyleczalny?

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, czy autyzm jest wyleczalny.

Witam! Punktowe naczyniopochodne ogniska w istocie białe mózgu zdarzają się i często są tzw. "znaleziskiem przypadkowym", są do różnicowania z demielinizacją, ale w Pańskim przypadku są ujęte jako pochodzenia naczyniowego. Opisane przez Pana objawy pasują także do zaburzeń nerwicowych, stąd włączenie przez neurologa do terapii Seronilu. Lek jest bardzo dobry i przy tym bezpieczny, jednak jego działanie, jak i innych z tej grupy, pojawia się po 2-4 tygodniach leczenia. Ale za to nie doprowadza do uzależnienia. Cierpliwości zacznie działać. Do leczenia tabletkami warto dołączyć psychoterapię lub w wypadku braku takiej możliwości trening relaksacyjny. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty