Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czerwone kropki na penisie nasilające się w trakcie masturbacji

od jakiegos czasu pojawiaja mi sie czerwone kropki na penisie. Nasilaja w trakcie masturbacji. Urolog powiedzial ze to otarcia i dal masc antybakteryjna i antygrzybiczna (Hautcorticoid antimycotic). Przechodzi do pierwszej masturbacji i wraca. Wg. lekarza to zadna choroba weneryczna. Martwi mnie jednak ze nie chce przejsc. https://www.dropbox.com/s/ew4r69hejvu8dvv/2015-06-08%2009.03.59.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/qbnsubb62ibzjqo/2015-06-08%2009.02.43.jpg?dl=0
MĘŻCZYZNA, 38 LAT ponad rok temu

Trądzik - jak prawidłowo dbać o skórę?

Szanowny Panie!
Jeśli zmianom na żołędzi nie towarzysza inne objawy (np. śluzowy lub ropny wyciek z cewki moczowej, ból), zmiany mogą występować w wyniku otarcia i podrażnienia żołędzi.
W przypadku utrzymujących się zmian i Pańskiego niepokoju, proszę udać się do lekarza.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuję udać się do lekarza dermatologa, po badaniu będzie można zalecić odpowiednie postępowanie. Proponuję także zaprzestać masturbacji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy