Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy duża ilość luźnych stolców u dziecka jest możliwa po kuracji antybiotykiem?

Witam, córka 7miesięcy brała od wtorku do piątku antybiotyk Azy..na (w związku z oskrzelami). Od soboty kuracja się skończyła i przestałam też podawać probiotyk (nie wiedziałam że należy jeszcze kilka dni kontynuować). W sobotę i niedzielę nie zrobiła kupy, za to od poniedziałku mamy 6-10 dziennie. Niektóre zielone, niektóre normalne papkowate, niektóre klepsydra typowo biegunkowe wodne. Robi je także podczas snu (co nigdy się nie zdarzało). Human r normalny, apetyt też. Obecnie również ząbkuje. Czy takie dziwne , w zwiększonej ilości kupy są możliwe po kuracji antybiotykiem?? Trwa to już piąty dzień. Poza dużą ilością luźnych stolców nic nie zaobserwowałam. P.s. od dwóch dni zaczelam podawać probiotyk.
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Oburęczne dzieci bardziej nadpobudliwe?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy