Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy Izotek ma dużo skutków ubocznych?

Czy izotek ma dużo skutków ubocznych?.Lekarz przepisał mojemu synowi.Twierdzac żeby nie czytać ulotki . Przekonywał żeby się nie bać.Czy to był odpowiedzialny lekarz
KOBIETA, 44 LAT ponad rok temu

Leczenie grzybicy

Grzybica to choroba, która może atakować różne części ciała. Jak można się jej pozbyć? Na ten temat wypowiada się ekspert - Agnieszka Bańka-Wrona, lekarz medycyny estetycznej.

Lek. Michał Lenard
80 poziom zaufania

Praktycznie każdy lek ma skutki uboczne, jednak nie pojawią się one u każdego. Jeżeli lekarz przepisał ten lek (stosowany powszechnie w dermatologii), to znaczy, że pozytywny wpływ leku jest większy, niż ewentualne ryzyko działań niepożądanych. W razie wątpliwości można skonsultować sprawę z drugim dermatologiem. Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy