Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy krwawienie to normalny objaw w leczeniu grzybicy pochwy?

witam, od 3 lipca zaczęłam przyjmować tabletki antykoncepcyjne OVULASTAN. Na badaniu kontrolnym okazało się, że mam grzybice pochwy... Teraz przyjmuje leki dopochwowe i smaruje kremem (niastyna). Niepokoi mnie krwawienie, które zaczęło się od przyjęcia pierwszej tabletki dopochwowej. Krwawienie z odstawienia pigułek antykoncepcyjnych powinno się zacząć około 25 lipca.. Czy krwawienie to normalny objaw w leczeniu grzybicy? prosze o pomoc...
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy