Czy Neosine mogło spowodować ból gałek ocznych?

6 dni temu złapało mnie przeziębienie. Miałam stan podgorączkowy 3 dni. Zdecydowałam się kupić Neosine w syropie ponieważ ostatnio często łapie infekcje (4 infekcje w ciągu 3 mcy). Pod koniec pierwszego dnia brania Neosine zaczęłam czuć zapach octu, zaczęły mnie boleć gałki oczne podczas poruszania oraz czułam się zmęczona i miałam lekkie zawroty głowy. Nie przejełam się tyn, bo skoro jestem przeziębiona to takie rzeczy mogą się dziać. Zaczęło mnie to zastanawiać, kiedy rano wstałam zdrowa bez zadnych dolegliwości i wzięłam ostatnią dawkę Neosine. Znowu zaczęłam czuć zapach octu i zaczęły mnie boleć gałki oczne i zrobiłam się zmęczona. Nie wiem czy te objawy mogą mieć coś wspólnego z Neosine czy to po prostu przypadek? 31
KOBIETA, 31 LAT 2 tygodnie temu

Bandażowanie głowy na dwa bandaże

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty