Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 3 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po tym znieczuleniu może wystąpić przyspieszone bicie serca?

Witam serdecznie. Mam pytanie o znieczulenie kontaktowe, kremem przy zabiegu kosmetologicznym. Czy po tym znieczuleniu moze wystapic przyspieszone bicie serca ? Przytafilo mi sie cos takiego ...uczucie pulsowania twarzy a kilka godzin pozniej wlasnie przyspieszone tetno...i nie wiem czy bylo to wynikiem stresu czy problemow z krazeniem po zastosowaniu tego kremu znieczulajacego...dodam ze mam tzw.nerwice lekowa...serdecznie pozdrawiam i prosze o info.
KOBIETA, 50 LAT ponad rok temu

Leczenie chorób serca

Omdlenia, kołatanie serca, obrzęki, zasinienie skóry, ból w klatce piersiowej ? to mogą być objawy choroby serca. Jednym z powszechnie występujących schorzeń jest choroba wieńcowa. Prof. Janina Stępińska opowiada o farmakologii w przypadku jej wystąpienia, jako jednym z możliwych działań prowadzących do wyzdrowienia.

Reakcja alergiczna na ten czy inny lek zwykle obserwowana jest w krótkim czasie po zastosowaniu preparatu. Z opisu mogę domyślać się, że objawy były wynikiem emocji jakie towarzyszyły procedurze, Pozdrawiam,
Katarzyna Mudel

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy