Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy po zastrzyku Dexaven 4mg, Phenazolinum 50mg mogą boleć pośladki?

Witam.Czy po zastrzyku Dexaven4mg,Phenazolinum50mg. mogą boleć pośladki tak bardzo,że nie mogie założyć nogi na nogie?a już tydzień minoł.Dodam,że po pierwszym zastrzyku wogule nie mogłam chodzić tak bardzo bolała noga a było ich 5.Były stosowane przy uczuleniu na nodze.
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Jedzenie może zwiększać ryzyko alergii! Zobacz, na co uważać

Dietetyk kliniczny Iwona Wierzbicka mówi o tym, jakie produkty spożywcze mogą wywoływać alergie. Ryzykowne mogą być: jaja, kolorowe barwniki spożywcze i produkty paczkowane zawierające glutaminian sodu wywołujący reakcje alergiczne. Oprócz tego warzywa takie, jak bakłażany, papryka, pomidory czy ziemniaki przyczyniają się do rozszczelnienia jelita, co może wywołać róznego rodzaju alergie.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy