Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przyjmowanie antybiotyku może opóźnić okres?

witam mam problem... gdzyż biore antybiotyk kalbax bo jestem chora i oto chodzi ze nie pojawił mi sie w tym miesiącu okres. okres powinien mi się pokzać 20 kwietnia br. ale w tym dniu byłam u lekarza który stwierdził ze mam zapalenie oskrzeli dalej biorę ten lek. i chciałabym się dowiedziec czy przy braniu antybiotyku może sie spóźnić okres chociaż nigdy tego nie było... zrobiłam test i wyszedł negatywny wiec mogę wykluczyć ze nie jestem w ciąży... chyba ze się myli... boli mnie brzuch ale nic
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Przeciwskazania HTZ

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Bardziej niż sam antybiotyk okres może uleć opóźnieniu w przypadku infekcji. Proponuję wykonać na wszelki wypadek badanie beta hcg z krwi. Jeżeli krwawienie nie pojawi się w najbliższym czasie proponuję udać się do lekarza ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy