Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 1 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy takie zachowanie organizmu może być spowodowane oczyszczaniem się macicy?

Witam, Biorę tabletki antykoncepcyjne Naraya Plus od ponad 3 lat. Krwawienie z odstawienia zawsze występuje między 2-4 tabletka placebo. Od 2 cykli po krwawieniu z odstawienia w ślubie pojawiają mi się smużki jasnej krwi bądź bardziej brązowej ( dzieje się tak po 2 dniach zakończenia krwawienia z odstawienia) trwa to do 3 dni i nie jest silne oraz nie brudzi ona bielizny. Czy takie zachowanie organizmu może być spowodowane oczyszczaniem się macicy? Dodam, że stosuje tampony.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy