Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 7 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Depilacja brwi

Dobrze wymodelowany łuk brwi jest ozdobą dla oczu. Sprawia też, że spojrzenie staje się bardziej wyraziste. Dowiedz się, jak dobrze wydepilować brwi.

Dzień dobry, generalnie wenlafaksyna która jest składnikiem leku jest składnikiem światłouczulającym w związku z czym może to spowodować skutki uboczne. Proszę jeszcze te kwestie poruszyć ze swoim lekarzem prowadzącym.
Pozdrawiam serdecznie
Justyna Sobczynska

0

Dzień dobry, wenlafaksyna może powodować reakcje nadwrażliwości na światło. Najlepiej odczekać okres minimum 1 miesiąca od zakończenia przyjmowania leku do zabiegu depilacji laserowej. Pozdrawiam, Aleksandra Duczmal.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy