Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy zrywy u mojego dziecka mogą mieć związek ze szczepieniem przeciw ospie?

Syn, 9 miesięcy, został zaszczepiony przeciwko ospie. Niestety dwa dni później okazało się, że ma infekcje dróg moczowych, wtedy jeszcze bez gorączki. Gorączka pojawiła się dobę po szczepieniu, 38-39 stopni i nie wiem czy była efektem szczepienia czy infekcji, ustąpiła w 3 dobie po szczepieniu. Pierwszej nocy po szczepieniu syn w trakcie karmienia i potem zasypiania zerwał się dość gwałtownie, coś na kształt mioklonie. Mam wrażenie że czasem w ciągu dnia również ma takie zrywy, ale dużo slabsze. Czy moze to mieć związek że szczepieniem? Czy moga być jakieś ciężkie konsekwencje zaszczepienia syna w takiej sytuacji? Na co powinnam zwrócić uwagę, co powinno mnie zaniepokoić? Od szczepienia mija dziś tydzień. Dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Wątpliwości dotyczące szczepień

Trudno cokolwiek powiedzieć, łączyć te objawy ze szczepieniem i uznać to za efekt odczynu poszczepiennego - jeśli Pani tak to widzi, to najlepiej zgłosić te objawy u pediatry, który szczepił dziecko.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy