Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam te szumy uszne po antybiotyku?

Witam. Mam 25 lat, miesiąc temu brałem antybiotyk, ponieważ miałem gorączkę, bolał mnie brzuch, ten ból utrzymywał się bardzo długo. Jednego wieczoru wymiotowałem, bolało mnie gardło i był suchy kaszel. Niektóre objawy utrzymują się do dziś. Czuję codziennie ogólne osłabienie, boli mnie gardło mam suchy kaszel, pojawił się szum w uszach, codziennie stan podgorączkowy ( 37-37.6), od kilku dni mam także obolałe i zaczerwienione oczy. Robiłem test na covid (negatywny), prześwietlenie płuc ( wszystko ok), badania krwi, CRP, ( wszystko ok, nieznacznie podwyższone monocyty (11.3) ). Czym to może być spowodowane, jakie badania jeszcze wykonać ?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT 2 miesiące temu

Leczenie chrapania techniką Celon

Chrapanie to uciążliwy problem - przede wszystkim dla osoby, która musi go słuchać. Jak można wyleczyć się z chrapania? Na ten temat wypowiada się ekspert - dr Michał Michalik.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy