Zapytaj lekarza

7 3 2 , 7 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Itrax na grzybicę paznokci a problemy z włosami

Witam. Miesiąc temu rozpoczęłam kurację na grzybicę paznokci u stóp lekiem Itrax metodą pulsacyjną. Robiłam wcześniej próby wątrobowe i wyniki były ok. W tym czasie po pierwszym pulsie zaobserwowałam, że bardzo zaczęły wychodzić mi włosy i miałam dwukrotnie opryszczkę wargową. Mój dermatolog twierdzi, że to nie od leku Itrax. Ja jednak wyczytałam w ulotce Itraxu, że takie skutki uboczne mogą się pojawić. Czy powinnam przerwać leczenie? Może Itrax ma jakiś zamiennik, który nie będzie powodował nadmiernego wypadania włosów? Dodam, iż wcześniej problemy z włosami także miałam i leczyłam się loxonem, ale było już ok. Czy jest możliwe, że Itrax spowodował nawrót problemu? Nie wiem co powinnam zrobić, jak wspomniałam zastanawiam się nad przerwaniem kuracji, ale nie mam pewności czy to będzie dobra decyzja. Proszę o pomoc, czy nadmierne wypadanie włosów powinnam łączyć ze stosowaniem leku Itrax.
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Czym jest opryszczka?

Opryszczka może pojawić się na różnych częściach ciała, ale najczęściej atakuje okolice warg. Wywołują ją wirusy. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć o opryszczce.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy