Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Infekcja grzybiczna pochwy po stosowaniu Triqulair

Witam, Zażywam obecnie Triquilar i pojawiły się dolegliwości w postaci infekcji grzybicznej pochwy (serowata wydzielina i świąd). Mam w domu Flumycon 200 mgoraz Gyno-Pevaryl 150 mg. Moje pytanie brzmi : czy mogę zażywać łącznie z Triquilarem Flumycon. W ubiegłym roku miałam podobną kurację, lecz nie mogę sobie przypomnieć jakie było dawkowanie Flumyconu. Z moim lekarzem ginek. jestem umówiona dopiero pod koniec czerwca i żadną miarą nie da się tej wizyty przyspieszyć, stąd moje pytanie.
KOBIETA, 42 LAT ponad rok temu

Powikłania poporodowe

Szanowna Pani!

Może Pani spokojnie zażyć Flumycon 1x 1tabl dziennie oraz zastosować Gyno-Pevaryl 1 globulkę na noc.

Z poważaniem

Katarzyna Lewicka

0
Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Zdecydowanie nie ma takiej możliwości, by zalecić Pani leczenie w ramach porady internetowej. W tym celu proszę skonsultować się ze specjalistą ginekologiem. A propos łączenia preparatu Triquilar i Flumycon to istnieje między nimi bardzo istotna interakcja, która powoduje wzrost stężenia etynyloestradiolu i lewonorgestrelu, co może być przyczyną zaburzeń krwawienia, tj. nasilenia krwawień lub ich braku.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy